Εκπομπές για υπολογιστές στην ελληνική τηλεόραση (Ι)

Ας αρχίσω με μια ρετροσπεκτίβα (σας έχω πει ότι είναι η αγαπημένη μου ξένη λέξη; )

Όταν μιλάμε για εκπομπές σχετικές με ΗΥ στην τηλεόραση το μυαλό μου πάει στην πρώτη τέτοια εκπομπή (που εγώ θυμάμαι τουλάχιστον) στην ΕΤ1 κάπου στις αρχές της δεκαετίας του ’90. Το όνομά της ήταν Computer Show και οι συντελεστές της προέρχονταν από τη δύναμη του περιοδικού Pixel. Αν και το βάρος δινόταν στα παιχνίδια (που ήταν και το δυνατό σημείο του home computing της εποχής εκείνης) θυμάμαι ότι την περίμενα πώς και πώς αν και τις περισσότερες φορές ήμουν αναγκασμένος να υποχωρίσω μπροστά στην επιμονή των μικρότερων αδερφών μου να παρακολουθήσουν τα Racoons. Όλα αυτά την εποχή που οι δέκτες λάμβαναν δύο κανάλια όλα κι όλα (μιας και τα ιδιωτικά δεν είχαν ακόμη πανελλήνια εμβέλεια) και η μοναδική έγχρωμη τηλεόραση ήταν στο σαλόνι της γιαγιάς…

Ο ζωντανός αγώνας όμως στο Kick-Off δεν χανόταν με τίποτα!!!

3 thoughts on “Εκπομπές για υπολογιστές στην ελληνική τηλεόραση (Ι)

  1. Παράθεμα: Ψηφιακή Ελλάδα - Η εκπομπή « Λίγο από όλα

  2. Παράθεμα: Απών « Λίγο από όλα

  3. Παράθεμα: Ένας …αυτόματος απολογισμός για το 2010 (στα αγγλικά) « Λίγο από όλα

Σχολιάστε

