Πολυκαναλικότητα: Η νέα Απαίτηση

Ένας από τους πιο δημοφιλείς όρους που συναντά κανείς πλέον στο χώρο των εφαρμογών/υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας είναι αυτός του «Unified Self-Service”, που ουσιαστικά απαντά στην ανάγκη για «οργανωμένη» διάθεση της υπηρεσίας μέσα από πολλά κανάλια ανά πάσα στιγμή. Η τάση λοιπόν είναι για:

  • μια εφαρμογή
  • πολλά κανάλια αλληλεπίδρασης με τον τελικό χρήστη
  • ιδανικά το ίδιο περιβάλλον ανάπτυξης για όλα τα κανάλια
  • συγκεντρωτικές καταγραφές (logs)
  • συγκεντρωτικά στατιστικά στοιχεία για τη χρήση της εφαρμογής (business intelligence/analytics)
  • ανάπτυξη από την ίδια ομάδα προγραμματιστών
  • Τα παραπάνω δεν σημαίνουν απαραίτητα ότι η εμπειρία χρήσης της εφαρμογής είναι ίδια για όλα τα κανάλια αλλά προσαρμόζεται ώστε να εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες και να καλύπτει τις αδυναμίες του κάθε καναλιού.

    Όσο για τα κανάλια; Πλέον είναι πολλά, όπως φαίνεται στο παρακάτω σχήμα:

    Και να σκεφτεί κανείς ότι το παραπάνω σχήμα είναι …ενδεικτικό μιας και μπορεί κανείς να προσθέσει τα μη ευρέως αυτοματοποιημένα κανάλια (π.χ. email, fax) αλλά και τις …εξειδικεύσεις του κάθε καναλιού, όπως mobile web, tv web (πχ βλ GoogleTV), browser softphone κλπ

    One thought on “Πολυκαναλικότητα: Η νέα Απαίτηση

    Σχολιάστε

    Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

    Λογότυπο WordPress.com

    Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

    Φωτογραφία Twitter

    Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

    Φωτογραφία Facebook

    Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

    Φωτογραφία Google+

    Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

    Σύνδεση με %s